פלח שוק – צרכנות

עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אוהל_קדושיםבמסגרת תחרות החיבורים התורניים של 'מפעל הפיס', סייר בשבוע שעבר יו״ר מפעל הפיס אלוף (מיל') עוזי דיין, בישיבות בבני ברק. הסיור החל בישיבת 'אור אליצור' עם ראש הישיבה הגאון רבי מסעוד בן שמעון שמכהן גם כחבר ועדת השיפוט בתחרות החיבורים התורניים, המשיך בישיבת הדגל החרדית –פוניבז' בנשיאות הרב אליעזר כהנמן ומנהל הישיבה הרב מאיר בולק וראש הישיבה הגאון רבי ברוך דוב פוברסקי. במהלך הסיור נפגש יו"ר מפעל הפיס גם עם סגן ראש עיריית בני ברק ומנכ"ל מוסדות ויז'ניץ הרב מנדל אייזנברג, רבה של פרדס כץ הרב מנשה זליכה, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב אליהו דדון וחבר הנהלת העיר בני ברק הרב גדליהו בן שמעון. הרבנים ציינו כי הגדלת הפרסים לזוכים בתחרות ל- 25,000 ₪ (פרס ראשון) עודדה את הבחורים להשתתפות ערה יותר בכתיבת חיבורים.

תמונה1רשת 'קפה-קפה', משיקה קולקציית משקאות קיץ חדשה לריענון הימים החמים. נבחרת משקאות הקיץ החדשה כוללת "אייסים" קפואים המבוססים על רכז פירות (מ-99% פרי) בטעמים חדשים, לצד שייק אבטיח על בסיס פירות ומים. בנוסף הרשת פיתחה מילקשייקיים בטעמים מפתיעים: חמאת בוטנים, אצבעות שוקולד פריכות, עוגיות לוטוס, קפוצ'ינו ופצפוצי שוקולד, אבטיח מלון ואננס, מנדרינה ותפוח, תות ופסיפלורה ועוד. חברי מועדוןMOOD נהנים מ1+1 על משקאות הקיץ.

 

מי ברק - תוכנית אברשות המים אישרה את עקרונות תוכנית האב האסטרטגית שערכו ב'מי ברק' לצורך התאמת תשתית אספקת המים וסילוק הביוב לעיר בני-ברק לעשורים הקרובים, עד לשנת 2040, מתוך ראיה רחבה הכוללת את התאמת מערכות המים בעיר לקצב הבינוי והגידול הצפוי בעיר. פעילות התאגיד מגובה באופן שוטף ע"י ראש העיר הרב חנוך זייברט יחד עם כל אגפי העירייה.



0 תגובות